Wij onderscheiden een 3-tal situaties:
- U pakt de machine uit en deze blijkt niet te werken.
Neem contact op met Merlin op 088-6 288 288 of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij zorgen dat uw machine kostenloos wordt vervangen. - U heeft een defect in het eerste jaar na aanschaf.
-U stuurt de machine naar Merlin op uw kosten.
-Merlin repareert de machine en stuurt deze terug op kosten van Merlin.
-U betaalt alleen de kosten voor de verzending naar Merlin. Arbeidsloon, onderdelen en vervoer naar u terug zijn voor rekening van Merlin.
-Indien u de reparatie op uw lokatie uitgevoerd wenst te hebben, brengen wij voorrijdkosten in rekening. Overige kosten zijn voor Merlin.
- U heeft een defect na afloop van de garantieperiode.
-U kunt kiezen om de machine aan ons te sturen of om ons te bellen voor reparatie op locatie. In alle gevallen zijn de kosten voor arbeidsloon, onderdelen en verzending voor u.Voor een gering bedrag kunt u een serviceovereenkomst met ons sluiten. Dit kan een controle abonnement (1x per jaar schoonmaken) of een ALL IN contract zijn. Bij een All-in contract zijn alle kosten (voorrijden, arbeid, onderdelen, vervangende apparatuur) voor Merlin, ongeacht het aantal storingen en daarnaast heeft u een gegarandeerde reponsetijd bij storing. Neem contact op met 0346-265424 of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor een vrijblijvende offerte.
Wilt u een storing aanmelden?
U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken van 08:00-18:00 uur op 088-6 288 288, of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..